♥ 30/4

Valborgsmässoafton idag då. Ingen speciell dag om jag får säga mitt. Förr betydde det väl PARTY på STRAND. Men inte ens det gör jag längre. Jag varken vill eller vågar festa längre. :/
Inte heller brukar jag gå och titta på någon majbrasa. Och tur är väl det för tydligen är det ingen brasa här nere i år eftersom det är eldningsförbud. För torrt och blåser för mycket.

Jobbat "hela" dagen. Hela veckan för den delen. Men imorrn är jag ledig, äntligen. En HEL dag. *muttrar* Men jag får väl skylla mig själv som tar på mig massa extrajobb. Men utan det överlever jag ju inte. Pengar behövs i massor. Hela tiden. Tyvärr.
Solen skiner ute. Mest hela tiden. Men fy f*n så ruskigt kallt det är. Det blåser ju som bara den på den här lilla ön. Men eftersom jag inte är någon utemänniska så har jag det bra här inne i värmen. För inne, där ÄR det varmt. Hade väl iaf närmre 29 grader i köket idag när jag kom hem. *njuter*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0