♥ 7/4

Hmm, jag har helt klart en sömngångare här hemma! Nu har han gjort det igen. :)
Jag stod i köket när Lilleman kom ut och ställde sig i hallen. Han stod bara och tittade sig runt en liten stund och sen tog han tag i kalsongerna och liksom drog ut dom från magen flera gånger. Och rätt vad det var trillade det ut en enkrona! *asg* Pojken med guldbyxorna måntro?!
Sen promenerade han vidare en sväng runt i köket och i vardagsrummet för att sen gå in på toaletten och kissa. Måste ju säga att det är väldigt imponerande att man kan göra saker i sömnen som man annars gör i vaket tillstånd.
Sen knallade han vidare in i Storemans rum och satte sig på stolen framför tv:n. Han verkar han en stor förkärlek till att gå in där och sätta sig. *fnissar* Men när han suttit där en stund och tittat rätt ut i luften sa jag till honom att det kanske var dags att gå till sängen igen. Och han följde snällt med. *pustar ut*
Tja, nu inser jag att han nog kommer att hålla på med det här. Iaf ett tag framöver. Men men... Så länge han inte går ut och knallar runt i området kan jag ju stå ut med det.

Haft ledig dag idag. Jag och Lilleman. Stack ner och lämnade Storeman på skolan i morse och sen vidare för att veckohandla. Denna veckan fjäskade jag för Vacker så jag kunde handla ALLT på en gång. Så jag slipper sticka iväg senare under veckan för att handla resten. Det gör ju att det blir onödigt dyrt.
Men Vacker var med på noterna så han kom och hämtade upp kassarna när jag var färdig och sen körde han hem dom. :love:
För övrigt har vi nog inte gjort speciellt mycket nytta. Jag har städat lite. Sprayat ett blombord till balkongen. Färgat håret. Diskat. Lagat mat, fläskfilé i ugnen. Hittade något recept på nätet och bara för att det var Sambal Oelek i var jag ju tvungen att testa. Hade nog varit grymt gott om det inte hade varit för att det stod att man skulle ha 1/2 dl soya i. Det gjorde ju tyvärr att det mest smakade just SOYA. Men jag ska testa en gång till och inte alls ta så mycket soya. Någon matsked på sin höjd isf. Så kan det nog bli gott. Och starkt! *älskar starkt*

Varit VÅR idag med. Det är såååå förbaskat underbart när solen skiner mest hela tiden. Jag vill ha vår året runt! *viftar bort en fluga* :mad:

Imorrn är det jobb igen. Jobbar dock bara 7:30-10:30. Känns väl sådär att gå dit för att sånt kort pass, men det blir ju pengar av det med.
Torsdag jobbar jag HELA dagen. Till 16. Och fredag jobbar jag till 13 och då ska dessutom barnen med till jobbet. Tycker ju inte om det men det får liksom gå. Det är för mycket pengar man förlorar om man tar semester tyvärr. Och jag tror att Vacker jobbar så han kan ju inte heller ha barnen.

Tror jag ska ta och försöka komma i säng snart. Kan inte förstå varför det är sååå svårt att vända dygnet rätt. Inatt var jag vaken till 3 trots att jag hade gått upp vid 6:30 och dessutom jobbat hela långa dagen igår.

Natti!


Kommentarer
Postat av: Soffi

När börjar du på fredagen då??

2009-04-08 @ 07:41:57
Postat av: Tgirl

Säkerhetskedja rekomendrar jag... Kolla om den sitter kvar på G:s å min dörr! :D

2009-04-09 @ 20:20:02
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Mackan

Kikar in o säger glad påsk:)

Mackan

2009-04-10 @ 23:14:21
URL: http://luxetveritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0