Hmmm

Tanter och farbröder, gubbar och gummor ja... Ni vet, såna där som jag jobbar med. Dom kan mycket saker dom. Det händer både det ena och det andra på jobbet. För tillfället bor det en herre där som gillar fräckisar. Den senaste jag fick höra genom en arbetskamrat:

Runka kuk och knulla luder,
är sånt som gud förbjuder.
Dra skinnet bak och åter,
är sånt som gud förlåter!


Gamlingarna kan dom med. :)

Jag tror jag bör gå och förbereda för morgondagen. Lägga fram rena kläder till kidsen, packa frukt och gympakläder, skriva en lapp till mig själv så jag inte glömmer att fixa frukost till mig själv. Sen blir det nog till att göra sig i ordning för sängen. Och försöka sova lite. Innan det är dags att stiga upp igen.
Jobb tiiiiidigt men & andra sidan slutar jag skapligt tidigt med och har hela dagen på mig att göra nytta här hemma. Men det blir nog inte mycket gjort med det eftersom jag har lovat barnen att vi ska äta kroppkakor imorrn och efter det känns det ju som att man inte har gjort annat än ätit 6 veckor i ett sträck. Mao kommer jag ligga pall på soffan resten av dagen. :)

Jaja, Natti!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Å vem kan det vara som sa så ;-)

2009-04-26 @ 19:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0