Promenixat

Jodå, jag har varit så duktig så jag har varit ute och gått med Stina och barnbarnet. Ja hennes barnbarn då förstås. Jag räknar inte med såna på många herrans år! För om jag känner mig rätt kommer jag ju aldrig bli gammal och för att få barnbarn måste man vara gammal. ;)

Passade på att träna med hantlarna både innan och efter promenaden med. Så idag har jag garanterat fått ihop 4 poäng till "Poängjakten" eller vad det nu heter.
Tur det kanske för det är på tiden att jag börjar samla poäng ordentligt. Snart är ju tiden ute. Så imorrn, när jag är ledig, funderar jag på om jag inte ska ta en promenad alldeles ensamen. Måste för f*n lära mig att gå ut utan sällskap med. Men det är liiiite läskigt kan jag tycka.

Nu då?! Tja, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Träna lite situps kanske?! Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Lina

hihi

2009-04-14 @ 21:03:40
URL: http://vilkendagsomhelstnu.blogg.se/
Postat av: stina

tack för att du tycker jag e såååååååååååååååååååå gammal, men du e snart där du också så d så

2009-04-15 @ 12:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0