♥ 1/1 -2

Jobbade igår. Nyårsafton alltså. Med HA.
HA som betedde sig mycket märkligt precis innan jag skulle gå hem, hon frågade ut mig om EXAKT VART jag bodde. Massa märkliga frågor om vilket hus, vilken trappa, uppe eller nere. :)
Väl hemma fick jag senare en förklaring då det ringde på dörren här. Där stod HA med ett leende på läpparna och ett paket i handen.
En försenad födelsedagspresent, julklapp, nyårspresent. I form av ett halsband med en döskalle. *glad*
Ett sånt här mao.

Hmm, nu borde jag genast gå och förberede kläder till barnen imorrn, packa ner datorn i väskan och se till att vi har lite frukostgrejer med oss. Dom ska ju med till jobbet eftersom det som vanligt inte finns någon barnomsorg kvällar och helger här. Och jag har absolut inte råd att förlora dom pengarna vi får på storhelgerna. Sen tycker varken jag eller barnen om när dom är med på jobbet tyvärr.
Idag hade dom ju tur och fick vara hemma med Vacker då han ändå var ledig och erbjöd sig.

Natti!

Förresten, ett nyårslöfte får väl bli att försöka blogga lite mer kanske...

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Det låter som ett väldigt bra nyårslöfte!! :)



Antar att det är samma halsband som jag fick av kusinen? Länken går ju bara till sidan med alla smyckena. Isf har vi det alla tre... ;)

Fanns mer jag ville ha där...synd det är ett år kvar tills jag fyller år eller firar jul!!



Men VEM får du nåt så fint av, som kostar endel, somi nte ens vet vart du bor????

Postat av: Sandra

hej hej hoppas allt är bra nu efter nyår ? :) Och att du får ett toppen bra år :D

2010-01-02 @ 11:31:09
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Håller definitift med Tiagirl angående nyårslöftet =)

Halsbandet var ju kanonfint..Tur du har HA som tänker på dig ;-)



Kramizzz

2010-01-03 @ 18:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0