♥ 16/12

*morrar* Nu har datorn varit igång (ja det är väl inte datorn förstås) och skickat runt massa jävla mail från mig igen!!!! :mad: Tidigt i morse innan datorn ens var igång påstår den att jag skulle ha skickat mängder med mail. Och dessutom har jag raderat massa som jag inte alls ville radera?? Förbannade skit!!!!
Jag som till och med varit så duktig så jag installerat ett antivirusprogram. Men nädå... Inte fan hittar jag nåt virus!!! HUR ska jag fixa detta??? *skitsur*

Tur det är MASSA snö som kan få en på lite bättre humör. Synd bara att det inte är minusgrader utan mängder med blötsnö som gör att man ser ut som en dränkt katt så fort man går utanför dörren.

Klockan 12 blir det lunch på Harrys. Betald lunch. Och lön! Men jag vågar inte tänka på vad chefen har för läskiga planer. :/ Lekar?? Vi går väl för fan inte på dagis!

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

06.23 fick jag ett skräpmail från dig... Skickas det från Outlook eller? Där finns det iaf en inställning dä rman förbjuder den att skicka mail av sig själv, just såna där mail...

Postat av: Hell's Bitches

Fan visst är det skönt att lite snö har kommit ändå..blir så mycket ljusare ute! :)

är allt bra med dig annars?

2009-12-16 @ 14:10:14
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: stina

fick mail både på outlooken o hotmailen

du e hopplös

hur blev knäcken?

lekar???????????????????????????

kul förstår jag

2009-12-17 @ 16:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0