♥ 20/12 -4



 

Granen är klädd och den är förskräckligt vinglig! :)


Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Haha...det va en rolig form på din gran måste jag säga! :) Jag säger det NU för när det kommer bild på min hoppas jag du glömt jag kommenterade det... ;)

Jag valde ut en gran helt tvärt emot din, den e smaaal och ena sidan är platt!! En sån gran som förmodligen blivit kvar till sist om jag inte kommit!

Men här e så trångt å jag tänkte att så bra den e platt för då kan jag trycka upp den mot en vägg! :)



Har du också trastomte-gardinerna? Jag med! Ju. Fast jag satte mina tvärtom, dvs det röda kommer fram mot fönstret. :)



Hm...glömde...granen va fint klädd! Ska ta ur min ur sitt nät idag så den får ruska ut sig så blir den klädd på onsdag.

Postat av: Soffi

Jag har ju åxå sådana gardiner...fin gran ;)

2009-12-21 @ 19:20:43
Postat av: Rebecka

Åh, jag ska oxå klä granen ikväll, blir så mkt julstämning av det ;D



Och...jag tror att granar ska vara vingliga ;P

2009-12-21 @ 20:41:25
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/
Postat av: Ullis

Riktig Kalle Anka gran ju ;-) Liten och knubbig..God Jul....

2009-12-22 @ 17:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0