♥ 8/12

*kräks* Fy f*n för julbord! Det är då inte konstigt att jag inte ätit det på flera år... Så här äckligt mätt har jag liksom inte varit någonsin och ska man bli sån av ett riktigt julbord kan jag gärna vara utan. :/
Men jag ska inte bara klaga, för fasiken vad massa gott det fanns även för en som är kräsen som mig. :) Och tro det eller ej, jag har smakat på GRISFÖTTER! Det var något jag älskade som liten, men jag kan berätta för er alla att jag måste ha varit ett väldigt märkligt barn för det var då fasiken inte det minsta gott nu. *ryser* Men jag VÅGADE smaka, även om det var en knappt synbar bit och nu behöver jag inte fundera på om det är gott eller äckligt mer.

Tillägg: Tack sååååå hemskt mycket Borgholms Kommun för julbordet! Tyvärr är det, det enda jag kan tacka er för!!! Jag önskar innerligt att jag hade något annat VIKTIGARE att tacka er för. Men ni tänker fan bara PENGAR! Inte människovärde. Det betyder tyvärr ingenting. Vare sig det handlar om era anställda eller pensionärerna som byggt upp denna kommunen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0