10/2 -2

Lämnat Storeman på skolan. Varit och veckohandlat. Det blev en dyr historia denna gången. :/ Men och andra sidan behövde jag faktiskt allt av det jag handlade. Inte alls speciellt mycket onödigt. *tycker*
Fick sms av Anna när jag stod i affären. Hon ville komma på besök så det var ju lämpligt att jag kunde köpa lite fika också. :) Så i stället för ett besök på gymmet blev det fika här hemma. Mycket bättre! Och mycket godare.

Nu har Lilleman och jag varit nere och köpt 2 nya rollers. Dock blev det aldrig av att kolla in någon köksfläkt. Tänkte att jag tar det nästa vecka eftersom det inte är lönt att ta hem någon läskig människa som ska installera en fläkt när det ser ut som värsta stormen dragit förbi här hemma!
Sen har vi hämtat Storeman när vi var nere givetvis.

Kisse är hemma igen! I levande form. Hmm, han bet Anna i armen! Förbannade Kisse.
Storeman är ute. Lilleman sitter och tittar på film och har dessutom tappat rösten! Lugnt och skönt mao. Jag ska ta och slänga in lite tvätt i maskinen och sen ska jag se om jag inte orkar ta tag i antingen disken eller om jag till och med ska sätta igång och spackla. Känns inte lockande men när man får ett sånt erbjudande om att om jag spacklar och slipar så får jag målat på torsdag, ja, då kan man ju knappt låta bli! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en trevlig förmiddag!! :-) och fikat med förståss :-D

2009-02-11 @ 07:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0