10/2

Morrn morrn!

Varit vaken sen klockan 6. Utan att någon klocka har ringt. Det är ju inte klokt. Jag som älskar att sova på morgonen. Håller jag på att bli gammal kanske? Nä, det måste vara någon tillfällig svacka. Imorrn när jag ska upp tidigt igen är jag övertygad om att jag är jättetrött och inte alls vill gå upp så tidigt. :)

Lilleman ligger och hostar inne hos sig. Hoppas att det är något väldigt tillfälligt det med. För jag har inte alls någon större lust att vara hemma och VAB:a denna veckan. Men Lilleman kan ju vara genomförkyld på förmiddagen och på eftermiddagen är han frisk igen. Så det är vad jag hoppas på idag med. Speciellt när vi har mycket att göra han och jag.
Tänkte att vi ska ta och sticka och handla så fort vi lämnat Storeman. Och sen kanske vi ska ta en sväng till gymmet med efter det. *duktig flicka*

Treointag: 0 st
Däremot har jag tagit 2 Panodil. Och sitter och hoppas på det bästa. *huvudvärkig*

Nähä, dags att väcka upp kidsen ordentligt! Och snart bege sig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0