11/2 -3

Storeman ligger i sängen och sover. Lilla Hesa ligger tvärdäckad på soffan och snarkar som bara den. Och här sitter jag och försöker beställa arbetskläder. Men det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig eftersom en av dom som ska beställa tillsammans med mig givetvis måste envisas med att beställa saker som inte finns kvar i sortimentet. *muttrar* Så nu måste jag vänta tills imorrn och ringa henne först och se om hon ska ha något annat i stället för det hon ville ha från början.
Själv har jag iaf hittat en såååå fin, ljusrosa arbetströja! Som jag absolut måste ha. :)

Snön fortsätter att vräka ner här! Det är ju riktig vinter igen ju. Men jag kan ju inte påstå att jag är överlycklig över det. Även om det är oerhört mysigt och fint så vill jag ju hellre ha varmt och VÅR! Men det är väl kanske lite i tidigaste laget att be om det.

Undrar om jag ska ta och försöka tvärdäcka jag med? Ska ju upp tidigt imorrn trots att jag inte ska jobba. För jag glömde givetvis ringa både fritids och till Lilla Hesas avd idag och berätta att dom inte kommer tidigt imorrn. *skäms* Visserligen borde iaf Lilla Hesas ställe förstå att han inte kommer imorrn heller för det sa jag ju redan i morse om jag inte minns helt fel. Eller jag sa att jag skulle höra av mig när han kommer tillbaka. Men Storemans fritids vet ju inget. Så jag får väl masa mig upp en stund innan 7 och ringa då. Hmm, det blir ju inte alls mycket tidigare än vanligt. Vi måste ju ändå upp eftersom han ska till skolan som vanligt. Jaja... Sova ska jag iaf! Snart.

Natti!

♥ Vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0