11/2

Jobbat 7:30-13. Sen hämtat Storeman. Lilla Hesa har varit hemma med Vacker eftersom han legat och hostat halva natten och dessutom var febrig i morse. :/ Imorrn får jag stanna hemma från jobbet. Visserligen har han ingen feber nu (tror jag) men jag tyckte att det var bäst att ta det säkra före det osäkra. Dumt att chansa och få ringa till jobbet tidigt imorrn bitti liksom.

Mitt kök är VITT! :) Han är så duktig Vacker. Nu behövs det visserligen målas en gång till men färgen räckte ju inte. Så det får ju bli en annan dag. Men oj vilken skillnad det blir. Allt bara lyser överallt. :)
Mitt enda bekymmer nu är den förbannade köksfläkten. Det verkar stört omöjligt att hitta en BILLIG fläkt, som dessutom ska passa så jag slipper lägga pengar på att bygga om halva köket. *surar lite* Hade dom haft en Hemma-butik i Kalmar hade jag kunnat fixa en fläkt för 1500:- iaf. Det är visserligen alldeles förbannat mycket för dyrt för en vanlig standardfläkt till en lägenhet jag inte ska bo i resten av livet. Men det är bättre än 3000:- som alla andra kostar.
Hm, nytt golv i köket vill jag också ha förresten. Men jag har ju hela livet på mig. :) Och som sagt, jag hade ju inte tänkt att bo kvar just här så det känns rätt meningslöst att slänga massa pengar på det då.

Snö i massor! Fast bara massa blöt snö. Inget jag kan göra några snöänglar i iaf. Men vitt och ljust och fint är det, även där!
Mao är jag relativt nöjd med livet.

Och nu, nu ska jag försöka göra någon nytta. Jag vet inte vad, men något måste jag ju hitta på.

Kommentarer
Postat av: Lorei

Säger bara.. blocket.

2009-02-11 @ 18:47:00
URL: http://lorei.se/blogg
Postat av: Lorei

s&last=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/19738091.htm?ca=18s&last=1

2009-02-11 @ 18:49:56
URL: http://lorei.se/blogg
Postat av: Anonym

Ska jag behöva vänta på bilder lika länge den här gången oxå blänger surt

2009-02-11 @ 20:38:46
Postat av: Tgirl

Ja bilder!!! :) Före och efterbilder!! Och det köket måste ju vara ett standardkök försjutton???



Förresten går det alldeles utmärkt att göra snöänlgar! Däremot va det värre å köra bil. :/



Men ohhh!!! Jag va glad när jag va ute i snön och sen vart jag gladare och nu när jag kom hem är jag gladast! s

2009-02-12 @ 01:31:11
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0