1/2

Morrn!

Dagens första och livets sista treo intagen! *ryser* Det är läskigt det här.. Jag vill nog inte alls sluta med treona egentligen. Eller jag vill, men jag har nog inte den motivationen just nu. Men men... Nu ska jag försöka iaf. Och jag borde fixa det eftersom jag är så förbannat envis. :)

Har haft en rent för jävlig natt. Somnade ganska fort för en gångs skull. Vaknade av att jag drömde mardrömmar (vilket jag sällan gör) somnade om, vaknade IGEN av mardrömmar, somnade om och vaknade av mardrömmar en TREDJE gång. *suckar* Våldtagen, innebränd och utsatt för läskigt höga höjder. Bara vattnet som saknades. För det är något som är läskigt med. Att drunkna. :/ Tur att det bara händer i drömmarnas värld iaf.
Lägg sen till ca 1000 kliande utslag på denna natten. Man kan säga att jag har haft bättre nätter iaf!

Vet inte alls vad vi ska hitta på idag. Inget speciellt iaf. Ska nog mest vara hemma och tycka synd om mig själv som ser ut som ett monster.
Och vila. Kommer ju en lång jobbvecka nu. Mån-tors och fred-mån. Tur man får en ledig dag i veckan iaf. *suckar trött*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0