13/2 En läskig fredag dessutom

Lilleman beter sig väääääldigt märkligt. :/ Jag brukar inte vara nojig när det gäller mina barn. Men ikväll blev det faktiskt läskigt. Han har ju varit dassig hela dagen och bara legat på soffan. Inte haft någon hög feber direkt och han har petat i sig saft och vatten ordentligt. Men ändå varit lite frånvarande. Inte likt honom. För även om han är riktigt sjuk brukar han ju hålla låda och tjata hål i öronen på mig.
Iaf, nu ikväll så hörde jag att han vaknade inne i sitt rum. Och började hosta givetvis. Och gnällde gjorde han med. Så jag gick in för att kolla till honom. Då kryper han liksom runt i sängen och är oerhört frånvarande. Det gick liksom inte alls att prata med honom. Han försökte säga saker men jag kunde inte alls höra några riktiga ord. Eftersom han var lite varm gick jag och hämtade lite nytt kallt vatten till honom och gick in och skulle ge honom det. Då förstår han inte ens hur han ska dricka ur flaskan. :/ Utan han ställde bara ner den flera gånger. Och rätt vad det är börjar han HYSTERISKT att "plocka" med tummen och pekfingret på sitt glasögonfodral. Jag frågar vad han gör flera gånger och till slut säger han: -Jag plockar blommor!
Och som om inte det var illa nog så börjar han sedan plocka i mitt ansikte medans han ligger med termometern i armhålan. Jag frågar åter igen flera gånger vad det är han gör. Eller om det är något han ser i mitt ansikte. Då svarar han: - Jag ser en morot
VAD FAN ÄR DET MED HONOM??????? Han är ju bara FÖRKYLD??? Och inte har han någon feber heller.
Nu sover han iaf lugnt igen! Frågan är väl om jag kan sova lugnt inatt. Det känns inte så. Men jag ska iaf göra ett försök nu, snart.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Han har feber och yrar. Det är fullt normalt i hans ålder... Men jag är lika nojjig jag när det är nåt! And thank you for letting me know that you are reading my blogg... fan va internationell jag blev då

2009-02-13 @ 07:00:58
URL: http://mammappp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0