15/2

Här sitter jag. Och vet inte alls vad jag ska hitta på. Massa energi men det går ju liksom inte att sätta igång med något för då gnäller väl grannarna. Så jag tassar runt här på tå och försöker hitta något som inte låter så mycket, att göra. Men det är ju inte lätt.
Kanske helt enkelt ska ta och lägga mig i stället? Men jag är inte det minsta trött. Och barnen sover förhoppningsvis länge imorrn eftersom dom var uppe relativt sent ikväll.
Lilleman är piggare igen. Och har inte gått i sömnen fler gånger. Eller sprungit i sömnen kanske man ska säga efter hans runda i lägenheten häromnatten. *fnissar*

Undrar vad vi har gjort idag?! Minns inget alls. Förmodligen har vi väl inte gjort något vettigt då.
Kollat på den oerhört fåniga melodifestivalen. Det var ju Storeman som absolut skulle se det men jag tror nog att jag såg mer än honom för han försvann ju från tv:n efter 2 första låtarna eller något. Men sen envisades ju Vacker med att titta i stället. :) Sån skit! Visserligen var det någon "rockig" låt med som dög. Men jag kan ju inte påstå att jag tycker att musiken sm spelas på detta program är sån musik som det SKA vara i ett sånt program. Det blev förstört när dom fick börja sjunga på alla möjliga språk! Och dessutom sjunga alla sorters typer av musik. Jaja, det är tur ingen tvingar mig att titta!

Nä, här kan jag inte sitta känner jag. Det bara kryper i kroppen ju! *rastlös*
Natti, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0