16/2 -2

Öh! Vilken tråkig dag. Vaknade med världens förkylning. Det är tacken man får av sina barn när man varit hemma och tagit hand om dom i nästan en hel vecka. *muttrar*
Som om det inte vore nog med att vara förkyld är jag givetvis full med utslag mer eller mindre överallt. Har dock tagit ett gäng betapred igen så det borde gå över om några timmar. Lagom tills jag ska börja jobba iaf.
Sitter med färg i håret. Var inte en dag för tidigt. Borde ta tag i ögonbrynen med men känner inte att jag har någon större lust med det idag.
Disken väntar på mig den med. Och har gjort sen igår. Men den kan lika gärna vänta ett tag till. *tycker*

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Trevlig och fin blogg du har. Ha en bra dag.

2009-02-17 @ 10:09:48
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Anonym

n blogg du har

2009-02-17 @ 19:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0