16/2

Jodå! Vi var duktiga och var ute på promenad igår! Jag, Lilleman, Storeman, Stina och M. Lilleman och jag gick visserligen inte lika långt som dom andra då han inte orkade med någon längre promenad. Men 45 min, vilket betyder 3 poäng till samlingen. Men eftersom jag var duktig både innan och efter promenaden och tränade med mina hantlar så får jag ytterligare en poäng. *duktig flicka*
Imorrn (idag) blir det promenix med Vacker efter att jag slutar jobba vid 21. Satsar på 4 poäng då med. :)
Tisdag blir det simma med Stina direkt efter jobbet vid 13. Och ev simma på onsdag med. Jisses, det finns ju ingen hejd på mig.
Kanske en liten promenix till på torsdag med eftersom Vacker är ledig då med.

  

 Älskade Kisse!
Tyvärr har han varit rent för jävlig denna veckan. :( Och jag inser (men försöker förtränga) att det liksom kanske snart är dags att göra det jag måste göra. *suckar*

Hmm, om man skulle ta och försöka dra sig till sängen kanske. Har en del måsten imorrn innan det är dags att bege sig till jobbet ju. Och då är det bra om man kommer upp i tid. Nu har jag visserligen inte haft några större problem att vakna tidigt denna veckan. Märkligt, att man bara för att man inte behöver gå upp tidigt, vaknar HUTLÖST tidigt.

Natti!

Älskar Vacker! ♥

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vilka underbara bilder...Wow, vad du blivit hurtig nu då =) Kul för dina lagmedlemmar att de "värvat" en hurtbulle i år asg

2009-02-16 @ 08:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0