18/2 En snabbis

Blev ingen simning igår. Stina och jag kom fram till att det är sportlov denna veckan och det är ingen höjdare alls att simma när det hoppar ner massa barn som orsakar svallvågor framför en hela tiden. :/ Så nästa vecka någon gång kanske det kan bli av. Om det passar så att vi är lediga samtidigt och att dessutom Vacker kan passa barnen med. Fast jag kommer ju inte våga fråga honom om det ändå. :)
Så iaf, igår fick jag bara ihop en poäng till samlingen. Genom att stå på "helvetesmaskinen" och dessutom träna med hantlarna.
Idag däremot har vi varit ute och gått en rask (så rask som det går i detta väglaget) promenad. Och nu har jag dessutom åter igen kört med hantlarna och dessutom stått på "helvetesmaskinen" igen. Så 4 poäng kan jag skriva upp utan dåligt samvete! *nöjd*

Efter vår promenad gick vi ner till El-hörnan här i staden. Disskuterat köksfläkt med dom. Bla. Och jodå, dom har en som passar mig och min bostad. För 1495:- Dyrt tycker jag men va fan, jag måste ju. Däremot måste jag ringa antingen vaktmästaren eller vicevärden här och höra om vi har en stor centralfläkt som den är kopplad till innan jag köper en. För då är det en annan variant jag ska ha. Så det måste jag ta tag i imorrn.
Fläkten måste jag (eller någon snäll person från jobbet kanske) koppla in själv. För det gör inte elbutiken här nere. Däremot frågade jag hur det funkar när jag sen ska köpa kyl, frys, tvättmaskin och så. Och jodå, sån kör dom hem med, kopplar in och tar dessutom med sig det gamla också. Så bra då! Då slipper jag ju dom bekymren iaf.

När jag äntligen hade tagit tag i stordisken här hemma idag ringde det på dörren. :/ Läskigt värre då det sällan gör det som sagt. Granne R igen! För att prata om Kisse. Nu hade han även varit på hennes kille (kille? dom är ju pensionärer ;) ) och då passade jag på att fråga om det var fler grannar som råkat ut för honom. Och mycket riktigt, R:s granne, som dessutom sitter i rullstol hade blivit biten ett par gånger hon med. Så nu finns det verkligen ingen återvändo. Fan!
Anledningen till att R var här, var faktiskt bla att hon erbjöd sig att betala halva avlivningen om det var så att jag ville det. :) Hon är ju inte så illa ändå! Så imorrn ska jag försöka komma ihåg att ringa veterinären och höra mig för om kostnader och så.

Nähä, måste föra över lite pengar och snart kommer Vacker och hämtar!

Bye!


Kommentarer
Postat av: Camilla

TRåkigt med kisse... :(

2009-02-18 @ 20:41:08
URL: http://camillos.blogg.se/
Postat av: stina

håller med föregående talare om kisse....trist men han mår kanske inte så bra..tycker faktiskt mer synd om honom än om dina grannar

2009-02-18 @ 20:53:49
Postat av: Anonym

Alla som ser det här borde kolla in den här tjejens blogg, hon är galen, alkoholiserad, narkoman och ska göra plastikoperationer för pengar som hon får från sin pappa, helt sjukt.



Här är hennes blogg: http://bdknapp.blogspot.com

2009-02-18 @ 21:55:34
Postat av: Veronica

Det är nog bäst för kisse, han/hon mår nog inte bra!?

2009-02-19 @ 09:15:02
URL: http://mammappp.blogg.se/
Postat av: Ullis

Stackars dig Tuttan...Håller med Stina, mer synd om katten f

2009-02-19 @ 18:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0