20/2

Då var det fredag igen.

Var i Kalmar igår och köpte ny, vit färg på Bahaus. Till köket och hallen.
Så idag har vi (jag) målat köket en sista (hoppas jag) gång. *tittar* Jo, det ser ok ut faktiskt.
Köpte GRÅ färg till hallen med. Hittade billigt på Rusta. Så idag medans jag målade köket började Vacker lite i hallen. Men när det blir färdigt vet jag inte. Nu jobbar jag ju ikväll, imorrn har jag delad tur och söndag jobbar jag heldag och måndag till 14 och sen kommer ju barnen. Men jag tror jag är ledig både tis och ons så då kanske det blir något gjort. :)
Passade även på att köpa vit lackfärg till listerna och så svart färg till, hmm, någon ful list som sitter under skåpen i köket.

Nä, jag har ju faktiskt inte tid att sitta här. Måste hoppa in i duschen och sen är det dags för jobb. Sen blir det mys!


Kommentarer
Postat av: Ullis

ååå va roligt å fixa...vill oxå

2009-02-20 @ 18:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0