21/2 -2

Hej och hå.
Sov till klockan 13:30 idag. Ganska lagom kan jag tycka. Dumt att sova för länge när jag ska upp tidigt och jobba imorrn igen.
Ganska lagom arbetspass igår med för den delen. Närmre 18 timmar. 3 såna pass i veckan och sen resten ledigt hade varit guld ju! *hintar till Borgholms kommun*

Har INTE målat något idag. Det har jag varit för seg för. Inte trött, bara seeeeeg. Däremot har jag skruvat dit alla kontakter och någon hylla och ställt tillbaka kyl och frys på plats. Städat av lite i köket med. Sen tyckte jag att det kunde räcka! Det kommer ju fler lediga dagar snart.

Nu ska jag iväg!


Kommentarer
Postat av: Emma

Nice blogg :D



Kram

2009-02-22 @ 01:00:57
URL: http://thaamini.blogg.se/
Postat av: Anna

Dags att uppdatera hörru, jag har tråkigt!! ;-)

2009-02-23 @ 16:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0