25/2

Godkväll!
Har lurat först mig själv med att det var våffeldagen men insåg snabbt att det var en månad för tidigt. Ändå lurade jag barnen när vi var på väg hem från skolan? Fy fan vilket kasst minne man har! *skäms*

Lilleman och jag var duktiga och tog en timmes promenad idag igen. Så skönt att komma UT! Den här tävlingen skulle banne mig hålla på hela tiden och inte bara 3 månader åt gången.

I förmiddags började jag skruva tillbaka lister och skruva upp diverse andra saker i köket. Gav lika snabbt ut eftersom det inte alls gick som jag ville. Jag blev mao VANSINNIG och kom fram till att jag inte ska göra ett handtag här hemma igen. Aldrig mer. Tänker inte ens måla färdigt. Sådetså!

*återkommer*

Eller inte... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0