26/2

Såååååå trött. Så trött. Ingen ork, ingen energi, ingen lust, ingen ingenting. Bara off, seg, nere, orkeslös, tom.
Inte vet jag heller varför. Finns liksom ingen som helst anledning till att känna såhär. Men nu gör jag det, och jag hoppas innerligt på att morgondagen känns bättre än dagen idag.

Väntar på att klockan ska bli tolv så jag kan betala räkningarna. Sen får jag väl lägga mig vare sig jag vill eller inte. Tidigt imorrn då jag ska jobba igen. Jobbar dock bara till 13 så jag hoppas att jag är duktig och tar med mig barnen ut på en promenad imorrn igen. För idag blev det inget av med det. Dock får jag 1 poäng idag för jag ska träna med hantlarna innan jag hoppar i säng.

Natti!

:love: Vacker

Kommentarer
Postat av: Tgirl

"kollar datum" Har du inte skrivit bara för jag inte är här och läser? Juste isåfall iofs. Men nu kan du skriva igen. "räcker fram tangentbord"

2009-03-02 @ 07:33:49
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0