6/2

Ledig dag!
Men vad gör det... Jag orkar inte göra något ändå. Bara slappa. Är hemma en sväng nu och ska iaf försöka mig på att få upp mina nya gardiner som kom häromdagen. Det är väl vad jag ska göra idag tror jag.
Tydligen lyckats smitta Vacker... :/ Han är sjuk iaf! Fast jag kan absolut inte tänka mig att det är jag som smittat honom. Jag är ju en av de få som inte lyckats med att få denna förbannade influensan. :) Jag som skulle behöva spy och skita konstant ett par dagar.

Imorrn blir det jobb igen. Och söndag och måndag. Sen får jag vara ledig en hel dag igen. Och då MÅSTE jag se till att måla färdigt i köket faktiskt. Det ser rent för jävligt ut här hemma kan jag tycka. Men som sagt... Efter denna veckan och alla extratimmar med jobb känns det liksom inte alls lockande att ta tag i det. Speciellt inte när jag inte ens är hemma och kan se resultatet av det. Eftersom jag då tillbringar all min tid på jobbet. :/ Men, nästa vecka SKA jag. *lovar mig själv*

Var och hämtade Lilleman som planerat igår. Och allt var ju givetvis bra med honom. Han fick väga sig, mäta sig och så fick han en spruta. Måla en teckning fick han göra med.
Han har blivit kortare och tjockare! *fnissar* Tyckte väl att hans mage hade växt lite. :) Men det är bra! Båda barnen har ju varit så taniga hela tiden.
Såg i hans papper där från ögonmottagningen att vi skulle ha varit på återbesök efter 3 månader??? Det kan jag ju säga att det har vi inte alls varit. Alltså måste jag ta tag i det själv och ringa dom om en tid. Lika bra det eftersom vi ändå tänkt skaffa nya glasögon ju. *skriver att-göra-lista*

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Jag skulle bli väldigt orolig om mina barn blev kortare... :/

2009-02-06 @ 18:04:10
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0