ALLA är sjuka!!

Och snart orkar jag inte mer.
I måndags jobbade jag ju 12 timmar i stället för mina 5,5 som jag skulle jobba. Igår fick jag jobba 8 timmar i stället för 5. Idag fick jag jobba 8 timmar i stället för 5,5. Om jag hade velat hade det varit helt ok (trots att det kostat kommunen förbannat massa pengar) att jobba hela natten inatt också. Men jag tycker liksom att nu får det vara nog. Det räcker med att jag ska jobba extra imorrn med. Sen är jag ju liksom bara ledig fredag för att sen jobba lör-mån. Och på lördagen är det dessutom ett par timmar extra där med.
Men visst... Jag är oerhört glad för pengarna som kommer trilla in i mars sen. 40,5 timmar övertid. Eller fyllnadstid då. Och en del kvalificerad övertid. :) Mao, 240%
Fast idag bad jag chefen om att ev kanske få ut en del av dom pengarna redan denna månaden. Eftersom jag inte får den fetaste lönen nu. Och det verkade som att det inte skulle vara några större problem.

Fick dessutom mitt beslut på bostadsbidraget idag. Och nu får jag i stället 1300:- i månaden. Så eftersom jag inte fått något skulle dom betala ut 300:- för december och 1300:- för januari i övermorgon. Jag är givetvis glad men känner ändå att det kanske är bättre att dom behåller sina 1600:- till det jag är skyldig dom i stället. Tror det var ca 2800:- Får väl ringa till dom imorrn och höra vad dom säger. Men jag har iaf så att jag klarar mig utan dom här pengarna just nu. Om jag ger fan i spel och treo då förstås. :)

Nu ska jag försöka hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. Och lite annat pyssel innan jag ger mig iväg till Vacker. Vacker som för övrigt har varit här och målat?!??! Eller om det är spackel. Inte vet jag. Han skulle ju bara släppa ut katten. ;)

Imorrn måste jag försöka komma ihåg att hämta Lilleman kl halv två också. Lovade pappaB att ta med honom till BVC för ett sista besök där tydligen. PappaB jobbar ju och jag slutar ju ändå så lämpligt vid den tiden. Så jag får väl vara snäll och ställa upp. Vilket jag så gärna gör. :) Om jag nu inte åker på att jobba ett par timmar extra imorrn med. Man vet ju aldrig.

På återläsande! :)


Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Du låter glad iaf...



Prova att ha honom inne... Om han inte får psykbryt då förstås.

2009-02-04 @ 20:22:04
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Anonym

Kul att släppa in nån för å ta ut katten, å sen komma hem å se att han gjort "nytta"...vilken karl--f

2009-02-05 @ 10:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0