Nu ger jag upp för idag

Nu har jag legat i badet och gjort mig fin! Rakat benen, klippt naglar på både händer och fötter, smörjt in mig ordentligt (för att kanske slippa lite utslag), Och med det får det vara nog.
Har ont i ryggen som attan. Och jag hoppas inte det beror på att jag tagit upp inte mindre än 2 tanter från golvet idag. :/ Vi slarvar och använder inte lift trots att det finns på bygget. Det går ju fortare att bara lyfta upp tyvärr. Men det är attans så tungt och vid andra lyftet idag kändes det något konstigt i ryggen.
Men jag har inte råd att vara hemma så ryggen skulle bara våga att balla ur nu. *muttrar*

Fyllt på lådan till Kisse med. Han är ju hemma i tid och otid nu så jag insåg att det kanske var dags för kattlåda igen. Har ju inte haft det på evigheter eftersom han aldrig annars är hemma ju.
Undrar om han har blivit snällare mot grannen nu också? För här hemma har han faktiskt skött sig och inte varit elak mot vare sig mig eller barnen på ett tag. Kanske ska ta och ringa grannen imorrn med och höra vad hon säger. För om han nu är snäll igen tänker jag ju absolut inte göra mig av med honom. Fina Kisse!

Försökt få tag på pappaB nu med. För att höra så det var ok att hämta Lilleman imorrn. Dom skulle visst ha maskerad som han ville vara med på. Och om den är samtidigt som BVC får vi ju helt enkelt boka om BVC. Men ingen pappaB svarar ju. Alltså tar jag för givet att jag hämtar Lilleman imorrn då.

Nähä.. Nu ska jag väl ta och stänga ner här. Och bege mig ut på cykeln ner till havet. :)

Go´kväll!

Kommentarer
Postat av: Soffi

Maskerad kl 8.45 :)

2009-02-04 @ 18:44:06
Postat av: Anonym

Tack! :)

2009-02-05 @ 20:29:02
Postat av: annie

miss u

2009-02-06 @ 14:57:40
URL: http://sadannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0