10/1

Gomiddag! Eller nåt.
Jobbat till 12:30, sen vilat och nu ska jag snart ge mig iväg igen. Till jobbet förstås. Det är ju där jag bor mer eller mindre känns det som ibland.

Kisse kom ju "äntligen" hem igår. Jag börjar ångra att jag ens saknade honom. Han är ta mig fan RIKTIGT RABIAT. Och jag börjar undrar om det verkligen är bra att han gör så som han gör. Igår flög han på mig TRE ggr och högg mig rejält. Av vilken anledning vet jag inte. För den ena gången var det när jag strök honom över ryggen en gång och sen slutade. Då satt han stadigt fast i min ena arm. Dom andra två gångerna hade jag liksom inte ens gjort något.
Han gör ju likadant med barnen. Det räcker ju med att dom går förbi ibland och han sätter sig med både tänder och klor i benen på dom. Lilleman är ju livrädd för honom nu.
Och som det ser ut på katten så är det då ingen lek för honom. Utan väldigt blodigt allvar! Och det är lite läskigt.
Om han fortsätter såhär kanske jag inte kan ha honom kvar ju?! *suckar* Jaja... Får väl avvakta och se. Men jag tycker nog att det blivit värre sista tiden.

För övrigt så är väl allt bra. Bättre än vad det borde. Och givetvis är jag livrädd! Trots att jag är lyckligast i världen.:) Men det är väl bara att ta en dag i sänder...

Bäst jag tar och gör mig i ordning lite här. Platta till håret lite och bättra på sminket. Klä på mig lite kläder med kanske. Sen är det dags för jobb ett gäng timmar till.
Jobb imorrn på dagen med. Och på måndag. Så jag vet ju vad jag ska göra med dagarna iaf. Och kvällarna med! :)


Kommentarer
Postat av: Lorei

En sån katt hade jag oxå en ggn. Jag var tvungen att göra mig av med henne. Just för dotras skull. Annars GÅR det nog att få ordning på... Ett sätt är väl att kolla upp så han inte har ont ngnstans... men det kostar ju. :(



I övrigt... tänk inte så mkt. ;)

2009-01-10 @ 17:27:35
URL: http://lorei.se/blogg
Postat av: Ullis

Carpe diem...söta,lilla,rara du...Bara våga vara,släpp loss å njut...

2009-01-10 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0