11/1

Hmm, snart har halva januari också gått ju. Varför går tiden så fort? Jag hinner inte med! Till hösten (som snart är här) börjar lilleman förskolan och storeman börjar i ANDRA klass. Det är mycket märkligt med tanke på att jag själv inte är en dag över 20. :)

Jobbat idag. Till 13:30 bara. Men det är nog så slitigt ändå. Imorrn jobbar jag hela långa dagen till 16, sen blir det till att veckohandla (hmm, om jag orkar göra matsedel för veckan eller om jag handlar på tisdag när jag är ledig i stället) sen snabbt iväg och hämta barnen på diverse ställen. Måste komma ihåg att fråga pappaB vart lilleman kan tänkas vara imorrn. För dom har ju varit på en annan avdelning under lovet och jag vet inte om dom bytt nu och är på sitt gamla ställe. Var tillräckligt pinsamt sist jag cyklade och skulle hämta honom. Blev oerhört paff när det inte fanns en människa där han skulle hämtas. DÅ mindes jag att han inte ens skulle vara där. Cyklade rodnande hem och sen vidare till rätt ställe. :)

Försöker bränna lite filmer så vi har något att titta på. Men det går ju mindre bra med den här datorn. Snart blir jag vansinnig och kastar skiten käpprätt åt helvete!!!! *morrar* Förstår inte att det ska vara så svårt. Och när jag nu nästan gav upp och skulle avbryta så går banne mig inte det heller. SVARAR INTE... Måste säga att det nästan dagligen står så på datorn.
Nä, jag kämpar väl vidare då. Och hänger upp tvätten med. Och gör mig i ordning för avfärd snart.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Nu gnäller du väl bara lite extra för att du ska få köpa en ny :-) det får du ju inte för xx ändån ju asg

2009-01-12 @ 18:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0