13/1

Morrn!
Idag ska julen ut. Eller det som finns kvar av julen. Tomtar i mängder med andra ord! *suckar* Fast jag var så duktig igår så jag plockade ner nästan alla och ställde dom i en hög på golvet iaf. Tänkte jag skulle slippa göra samma misstag som alla andra år och plocka ner i kartonger och ställa ut i förrådet för att sen hitta några saker som jag glömt. Nu ska i stället allt samlas ihop innan det packas ner. Fast jag behöver nog fler kartonger. Märkligt med tanke på att jag inte köpt något nytt i år. Förutom ett gäng kulor till granen som jag hittade billigt på Ica igår.
Får nog ta och ringa pappaB och se om han kan fixa ett gäng kartonger åt mig.

Lämnat storeman i skolan. I tid, men knappt. Fan vad jag hatar att försova mig. Och det värsta var väl ändå att båda barnen var VAKNA före mig men inte väckte mig. *suckar* Men som sagt... Vi hann iaf.
Lilleman och jag ska väl försöka ta oss till affären sen. Har slarvat med att göra matsedel och veckohandla sista tiden. Men igår slängde jag ihop en lista igen. Det är stor skillnad på att handla allt på en gång mot att handla dagligen. Om man nu tänker i pengaväg.
Måste försöka ta mig till 3 affärer idag med. Hårfärg på Netto, kattsand på Hemköp och resten på Ica. Känns väl inte speciellt lockande och lär väl förmodligen inte bli så. Men vad vore livet om man inte hade planer!

Skulle behöva ringa läkaren med. Måste ju ha MASSA nya tabletter utskrivet. *suckar igen* Behöver Aerius, Bricanyl, Betapred och helst den svindyra Symbicorten med. Och Cerazette åxå. Men det får ju BM skriva ut. Antar att läkare inte skriver ut sånt. Ååååh! Det här kommer bli dyyyyrt! Jag lär väl få prioritera bort en hel del av det. Tills vidare. Allergitabletterna är det allra viktigaste för tillfället. För jag vill inte se ut som ett monster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0