14/1

*ojar mig* Fy vilken skallebank. Och fortfarande lätt illamående. Kanske skulle fundera på att äta lite för det har varit lite si och så med det nu.

Vaknade hutlöst tidigt idag. Redan en timme innan klockan behagade ringa. Vid 6! Sådär läskigt klarvaken helt utan anledning. Hade varit bättre att slösa såna dagar på när jag verkligen måste gå upp tidigt. *tycker* Som om det inte var nog med att vakna tidigt så har jag fått en jävla finne på hakan med. Känns som att detta kommer bli en sån där dag som man bara vill lägga sig ner och dö.

Försöker få ta  på läkaren. Men det känns rätt lönlöst att sitta och ringa på deras telefontider. Det är fan ta mig upptaget HELA tiden. Men jag får väl fortsätta tills 9 när tiden går ut. Och hoppas på det bästa. För jag har ingen lust att gå via sköterskorna för att få komma på besök. Tänkte att jag bara kan försöka förklara för honom på telefon och så skriver han ut det jag vill ha. :)

Storeman avlämnad. Kattaset insläppt och utsläppt.
Den där katten alltså... Igår när jag skulle lägga mig skulle jag bara kolla om han ville komma in. Och jodå, han satt utanför. Med en MUS i munnen. Som PEP! :( Så han fick givetvis inte komma in. Idag när vi stack iväg så kom han inspringandes och när jag gick ut och stängde dörren ser jag en FÅGEL ligga på dörrmattan. Jag fattar inte hur han lyckas... Och jag vågar knappt tänka på hur mycket djur han äter dom nätterna han är ute. Tro jag det, att han börjar bli tjock. Snuskisen!

Kommentarer
Postat av: Ullis

"illamående å finnar".....hmmmmm..Får mig att tänka på när jag hade "ätit för mkt ost"..asg

2009-01-14 @ 11:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0