18/1

En liten stund till är det den 18:e iaf. Så jag får väl skriva fort då. :)

Varit en bra dag. Till skillnad från gårdagen med barnens BRÅK hela dagen.
Varit sååå duktig och RÖJT i storemans rum äntligen. Och f*n ta barnen om det ser likadant ut snart igen.
Plockat ner ALLA julsaker. Äntligen. Fick hjälp av Vacker så nu är till och med balkongpyntet nere. Trodde väl inte att det skulle komma ner i första taget men nu får Tiagirl gärna komma och hämta! :) Och kanske lämna den där almanackan! *muttrar* För jag har då inte hört något om att den ska komma via post?!

Lagat massa mat (strips, panerade kotletter och bea.sås) och bakat en äppelpaj (på order från lilleman men jag ändrade receptet lite) som intagits med vaniljsås. Och det var ju inga större problem att få i sig det inte. Tror storeman tog om 4 ggr.

Sen har det bara varit mys och film resten av kvällen tror jag. Och nu är det snart sängdags. Tidigt imorrn för storeman ska ju till skolan. Själv börjar jag inte jobba förrän 15:30.
Barnlämning 16:10.
Sen kommer min LEDIGA (förutom att jag då ska måla) vecka. Hmm, ska bli oerhört intressant att se hur det kommer att gå denna gången. *fnissar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0