20/1 En dyr dag!

Go´kväll!
Varit i Kalmar med Ullis heeeeela dagen. Kom hem för någon timme sen kanske. Packat upp lite av sakerna men en del kan jag ju inte packa upp förrän jag har målat. Eller, det är ingen idé att packa upp innan jag målar rättare sagt.

Började med Rusta.
Tvättmedel
Sköljmedel
Fleecepläd till Lilleman
2 rosa dukar
Roliga-historier-bok till Storeman
Rosa, lurvig sittpuff
Massa luktagottsprayer
Smörknivar
Vantar till barnen
SKITtuffa mössor till mig
Lite röda saker till badrummet
Och lite annat smått och gott

Sen Bauhaus:
20 L vit färg
Penslar
Rollers

Och slutligen Ikea:
2 rosa lampskärmar
3 svarta ramar
Värmeljus
Doftljus (rosa givetvis)
Rosa förvaringslådor (eller vad det kan heta)
Litet rivjärn (bra till vitlök har jag sett på tv)
Kudde till soffan med rosa örngott till
Konservöppnare (behövde en svart)
2 rosa vaser
1 hög genomskinlig vas med svart "grus"
Svart äggdelare (som aldrig kommer användas men den var ju svart)
Skål?? Vet inte alls vad det är
Rosa servetter
Servettställ
Gråa skålar till min servis
Ett svart skohorn till Storeman (som han har tjatat!!!!)
Lampa till Storeman
Saftkanna
2 LACK-hyllor (vågade inte rosa så jag tog björk)
En skrivbordsstol

Åh! Jag är sååå nöjd med dagen! Så nöjd att jag till och med faktiskt tror jag kommer måla imorrn! Det är iaf min förhoppning. :)


Kommentarer
Postat av: Tiagirl

höjer på ögonbrynen Antagligen har jag sett allt du räknar upp hundra gånger för jag kan nte alls påminna mig om vad du har köpt.. :/



Men du får ju ta och ge dig ut lite oftare märker jag!! Man kan ju inte tro du har tre mil till stora varuhuset...snarare trettio!!!!

2009-01-21 @ 00:11:47
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Ullis

ASG Tur att Tiagirl inte såg min köplista för då hade man kunnat tro att jag har 50 mil till IKEA...

2009-01-21 @ 20:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0