2/1

Åh! Man kan ju bli trött för mindre. Blogg.se fungerar inte. Bloglovin fungerar knappt. Är mao vääääääldigt seeeeeegt. Bara för att jag för en gångs skull ska in på båda.


Jag är såååå trött. Hela tiden. Kan inte förstå hur jag kan vara så slut. Igår gick jag och lade mig redan innan 24. Har väl inte hänt på evigheter. Att jag sen inte somnade före 2 det hör kanske inte hit. Tror jag kollade på klockan sista gången vid 2:17. *suck* Kanske inte så konstigt då att man är trött hela tiden. Somnar sällan före 2 ju. Och nu har jag ju jobbat 7 dagar i rad och gått upp vid 6-tiden. Mao räcker inte den lilla sömnen för mig.  Men imorrn är det sovmorgon igen. Ledig hela två långa dagar nu ju.

För den delen är hela jag sliten nu  tycker jag. I förrgår fick jag så fruktansvärt ont i vänster arm/axel. Sån där skärande smärta som gjorde att jag mer eller mindre bara kunde gå med armen hängandes utmed sidan. Och det fungerade ju mindre bra när man jobbade. Men det var ju bara till att bita ihop, använda armen och försöka se förbannat glad och tacksam ut. Och det är ju faktiskt jag själv som valt att jobba nu. Men jag kan tycka att 7 dagar inte är så farligt mycket. Förr, när man fick, då jobbade jag ju 12-14 dagar i rad utan problem. Men på den tiden sov jag ju också. Och var väl snäppet yngre än jag är idag. :)


Försökt mig på att ge Kisse avmaskningstabletter idag. Jag TROR att han har mask. Och det är ju inte så konstigt med tanke på hur mycket läskiga djur han äter hela tiden. Han kunde ju faktiskt se till att laga till dom innan eller nåt. *muttrar* Iaf verkar han inte speciellt förtjust i sin mat där tabletterna ligger. Innan har han ju ätit utan problem men idag åt han upp allt UTOM tabletterna. Men jag tänker då inte ge mig. Dom var så dyra så han ska ha i sig dom även om jag måste trycka ner dom i halsen på honom.


Dagen med barnen på jobbet igår gick väl skapligt den med. Även om jag som sagt tycker att det är jättejobbigt att ha dom med mig. För man hela tiden MÅSTE tänka på dom med. Däremot fick storeman frispel när vi kom hem igår. Värsta utbrottet när vi kom innanför dörren. Skrek något om att : -Du behandlar mig så jävla orättvist! Dock kunde han inte förklara på vilket sätt jag skulle ha gjort det. Utan han smällde igen dörren och kastade saker på sitt rum och fortsatte skrika. *muttrar* Han om någon fick väl som han ville igår.


Nu är barnen på väg i säng. För dom har bråkat så mycket så jag orkar banne mig inte ha dom uppe längre. Imorrn ska vi RÖJA igen. Alla rum. Speciellt deras. Börjat plocka ner julsakerna i köket idag iaf. Passade på när jag stod och stekte pannkakor nyss. Det tar ju sån evinnerlig tid så man har ju massa dötid där.

Vad jag ska göra nu har jag inte en aning om. Finns absolut ingenting på tv. Nästan värre än det var Bond-kvällen häromdagen. Har ju förvisso en ny film att kolla på. Men med min tur är den väl helkass. Annars spelar jag väl lite bingo kanske. Har några hundra att spela för tror jag.

Nu ska vi se om det funkar att publicera då ja... *muttrar lite igen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0