23/1

Är så oerhört duktig idag med! Jag blir så imponerad av mig själv. :)
Satte igång att måla så fort jag kom hem idag. Så nu är iaf allt målat två gånger. Och så fort det har torkat (om någon timme eller två) så tänkte jag att jag skulle ta och måla allt en tredje gång. Och hålla både tummar och tår för att det sista lilla gröna som lyser igenom täcks.

Hmm, borde faktiskt ta tag i taket med. Men det är så förbannat jobbigt att måla tak ju. Men nu när allt det andra är vitt så ser man ju hur vidrigt äckligt taket är. :( För att då inte tala om golvlisterna. Golvlisterna som jag för övrigt vill ha SVARTA. Måste ju ha något som bryter av det vita någonstans ju. Hmm, synd det är så kallt ute annars hade jag minsann släpat ut alla lister på balkongen och satt i gång att spraya! :)

Nä, här är det ordtorka. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0