26/1

Herresatan! Redan den 26:e. Min sista semesterdag. :/ Och jag har inte ens hunnit tycka att det är jobbigt att vara ledig. Märkligt. Men allt ser ju lite annorlunda ut nu förstås.

Har absolut inte tid att sitta här alls idag. Egentligen. Men jag måste ju få en liten paus då och då. Men det skadar ju inte om jag är färdig med allt här hemma tills det är dags att hämta barnen. :) Måste se till att hinna handla innan dom ska hämtas med. Och kanske göra en matlista för veckan. Eller om jag gör den imorrn och bara handlar för dagen och morgondagen då. Lilleman och jag är ju lediga imorrn med.

Moppat av golvet i vardagsrummet och väntar på att det ska torka. Sen är det väl dags att flytta in alla saker igen. Och alla rosa fina nya saker med! *hoppar och skuttar*

Kommentarer
Postat av: Ullis

Var e alla kort??!!!E såååå nyfiken. Nästan så jag kommer ner snart asg

2009-01-26 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0