28/1

Känner att jag har massa att göra här hemma innan jag går och lägger mig. Men frågan är om jag verkligen ska ta tag i det. Kanske bättre att lägga sig och försöka slippa att försova sig imorrn igen. :)

Det var inte så illa att börja jobba igen. Kändes helt ok faktiskt. Men nog hade jag kunnat tänka mig att vara ledig ett tag till.
Men den här månaden, eller ja nästa månad förresten, blir rätt ok med lagom jobb. Chefen ringde mig ikväll och jag fick lite utökning i februari. Mina korta dagar blir längre och på så sätt får jag iaf ihop ca 15 timmar extra utan att behöva hoppa in på mina (få) lediga dagar. Har jag tur kanske jag kan lyckas få någon natt och sen räcker det med extrajobb för den månaden. *håller tummar*

Inte gjort alltför många knop här hemma idag. Förstår inte hur folk orkar jobba heltid faktiskt. Det är ju kväll när man kommer hem. Och det går fort tills barnen ska i säng. Och innan dess har man massa måsten som man egentligen inte alls hinner med.
Fick iaf golvet dammsuget och moppat. Sen har jag suttit och gjort i ordning ett nytt schema till jobbet. Och umgåtts med Vacker. ;)
Och nu är det då mer eller mindre dags för sängen. Imorrn är det KORT jobbdag. Till 12:30 bara. Och efter det ska jag se om jag kan hämta Lilleman lite fort och försöka hinna ner till optikern (förbannade skruvar att lossna hela tiden) och sen till färgaffären och köpa en ny roller. Måste ju måla taket en gång till här inne. Och i köket med för den delen.
Men jag har ju all tid i världen. :) *optimist*

Annars då? Nä, allt är precis så underbart som det ska. Jag är lyckligast i världen! Trots alla utslag och den jävla panikångesten som dyker upp då och då.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Panikångest tror jag är ny folksjukdom...

Jag mår ju bra, är nöjd med mitt liv och jobb..

Men ändå har jag panikångest attacker om nätterna. :S

Och jag förstår egentligen inte varför....

Stressigt liv tror jag.

2009-01-29 @ 09:37:29
URL: http://camillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0