30/1

Grattis Vacker!

Ny dag... Nya föresatser... Eller inte. Trött som ett as. Men sova det lockar inte alls. Men det finns väl inte så mycket annat att välja på. Skulle ju vara rätt skönt att vakna tidigt och vara pigg när man ska jobba för en gångs skull.
Det gjorde jag för den delen i morse. Vaknade typ 10 minuter innan klockan ringde. Och var verkligen jättepigg. Hann till och med ta en dusch innan jobbet. Har väl aldrig varit med om något liknande någon gång. :)

Jaha ja... Jobb idag då. Eller imorrn. Det beror ju lite på hur man ser det. Det är ju trots allt redan fredag. Men ändå känns det inte som någon ny dag än.
Jobbar till 13 tror jag. Sen måste jag iväg fort och hämta Lilleman innan dom ger sig iväg till ett annat ställe. Sen ner och hämta Storeman och samtidigt försöka ha i minnet att jag MÅSTE se till att komma ihåg att lämna in Lillemans glasögon. Dom har gått sönder minst en gång om dagen nu denna veckan. Hmm, inte gått sönder direkt. Men skruven har lossnat så glaset har trillat ur. Och nu ikväll försvann dessutom skruven så nu har jag inget att skruva i ens. Hoppas att det är något dom fixar fort här nere så han slipper vara utan sina glasögon bara.
Måste också försöka komma ihåg att fråga pappaB om vi kanske ska ta tag i det där med att skaffa nya glasögon till honom snart. Han pratade ju om det i höstas om jag inte minns helt fel.

Inte haft ett endaste utslag på hela dagen. Förmodligen pga att jag knaprar Betapred i tid och otid (vilket jag lovade läkaren att inte göra) men nu ikväll dök dom upp från ingenstans igen. Och överallt är dom. Jag HATAR!!!!!!!! Jag hatar det så fruktansvärt så jag vet inte vad jag kommer ta mig till en dag i framtiden om det ska fortsätta såhär.
Ångesten är inte roligare den. Om det nu är ångest igen. :/ Tänk om det inte är det?! Det kanske är hjärtat som gör ont i stället?! *ryser* Och då är det väl förbannat dumt att jag går och inbillar mig att jag har lite ångest och så rätt vad det är så trillar jag ihop och dör?! Men jag tycker mig känna igen det där trycket över bröstet. Och den äckliga klumpen i halsen som bara växer och växer och gör det så svårt att andas. Det är ju ångest. *övertygar mig själv* Men VARFÖR?! Ja, den som det visste. Varför kan inte jag få ha sjukdomar som man vet vad dom beror på!!!!

Nähä ni... Röka, dricka en treo, borsta tänder, blaska av mig lite och bege mig till sängen. Jag tror det börjar bli dags för det nu.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0