4/1 VINTER!

  

Det kom ganska mycket mer snö under kvällen och natten! :) Och nu får det gärna ligga någon vecka eller två. Sen kan det försvinna och helst inte alls komma tillbaka. Jag är nöjd med det lilla! :)
Ungarna var eld och lågor och hann knappt gå upp förrän dom frågade om dom fick gå ut. Så nu är dom borta och åker pulka.
Själv sitter jag och försöker vakna. Med treo och förbannat massa UTSLAG igen. *irriterad till tusen*

Nähä.. Nu hör jag dom minsann i trappen iaf. Det var kanske inte så kul ute. Visserligen har dom varit ute en ganska lång stund för att vara dom.

Kommentarer
Postat av: stina

vad e det som syns på det ena kortet? e d en tomte eller e det Bs

2009-01-04 @ 17:41:10
Postat av: Camilla

Hmmm, jag kan inte upp:a min blogg... Skrev ett inlägg i fredags, och försökte upp:a det i går igen...

Men det vill inte synas.

Men det har du inte problem med ser jag.

Undrar varför jag har det... :(

2009-01-04 @ 18:09:25
URL: http://camillos.blogg.se/
Postat av: Ullis

hahahhaha...läste stinas inlägg å var tvungen att "skrolla upp å titta vad hon menade f det ser faktiskt ut som en k..

2009-01-04 @ 18:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0