8/1

Åh! Fy satan vad kallt det är. Överallt. Tror det är -4 ute men det blåser ju mer eller mindre STORM så det blir ju massa grader kallare bara för det.
Det är inte speciellt mycket varmare inomhus. Har visserligen ingen termometer men det är knappast över 20 grader här. Och det är kallt för mig. Iom att det är så kallt borde mina utslag vara borta. Men nä då... Dom är värre än någonsin igen. :( Jag HATAR, HATAR, HATAR dom. Jag vill inte ha den här förbannade sjukdomen längre. Ska man liksom inte ens kunna ligga bredvid någon och titta på film utan att vakna (jo för jag somnar) med 500 (vad det känns som) stora utslag över hela kroppen? Nä, förmodligen inte. Med tanke på att jag inte ens kunde sitta i en massagestol i 10 minuter utan att förstöra ryggen. *muttrar* Det enda positiva är ju att varje utslag bara sitter i max 24 timmar. Det negativa är ju att efter 24 timmar dyker det upp ett gäng nya. :/

Snö!! Jodå, det snöar igen. Det är sååå fint ute. Så på tisdag får jag nog ta barnen med mig och göra snöänglar igen. Om det nu finns någon snö kvar då. För jag tror det skulle bli milt i helgen.

Ledig idag. Faktiskt. Min enda lediga dag denna veckan. Fick sms i morse om jobb på måndag. Tackade efter mycket tvekan JA och hoppades nästan på att någon annan redan skulle blivit bokad. Men sån tur har jag ju aldrig så nu jobbar jag ju hela måndagen med. 7:30-16. Sen är jag ju bara ledig tisdagen. *suckar* Fördelen är ju att jag inte behöver jobba mera extra denna månaden eftersom jag kan tycka att det räcker med dom 22 timmar jag har fått ihop hittills.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Stackare...Fy fan vad jag tycker synd om dig som måste ha den där djävla skiten...Särskilt nu :-))

Själv e jag ledig imon, ENDA dagen denna veckan, sen har vi hela helgen ju...

2009-01-08 @ 18:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0