Åh så duktig jag är

Nu finns det liksom ingen återvändo. Jag MÅSTE måla både vardagsrum och kök. Jag tog det säkra före det osäkra och började på att spackla igen lite småhål i båda rummen. Och jag kan ju inte leva med vita fläckar på väggarna inte. Så imorrn ska jag fortsätta. Vill ju inte störa grannarna nu så det blir mer gnäll. Annars hade jag nog satt igång ordentligt här.
Glömde ju givetvis att ta kort innan jag satte igång. Men jag har väl lite gamla kort på hur (illa) det såg ut innan. Med det hemska blåa och det hemska gröna! :)

Har också varit så duktig så jag packat ner (nästan) alla julsaker i "rätt" kartonger. Nu måste jag bara se till att få plats för dom i förrådet med. *suckar* Skulle nog behöva en sån där röjning som jag hade i våras då jag kastade MYCKET. Tyvärr hjälpte det ju inte så länge eftersom det bevisligen är väldigt fullt igen.
Men röjning där får jag väl ta när jag är färdig här inne någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0