Ännu en lista

Hittat hos Tiagirl.

61 onödiga fakta

1. Hur gammal är du om fem år?
35, låter fan skitläskigt

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Bla barnen

3. Hur lång är du?
Lång? 160cm kort

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Cleaner såg vi idag, men den var inte speciellt bra

5. Vem ringde du senast?
*kollar* Vacker

6. Vem ringde dig senast?
Vacker

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Älskar dig idag med gumman. Jobbar för fullt och får tyvärr göra det kvällen ut. Säg hur mycket pengar du behöver för medicinen så ger jag dig det. Puss & kram.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på vem jag ska höra av mig till. Men sms känns nog bäst tror jag. Jag är skrivtypen, inte prattypen.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom var aldrig gifta. Och pappa lever inte längre.

10. När såg du senast din mamma?
Hmm, Juli 2003 Och det var sista gången med

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
Straxt innan 9

13. Vilken är din favoritjulsång?
Haha... Mer Jul, Adolphson och Falk heter dom va?

14. Vilken är din favoritplats?
Hemma skulle jag tro

15. Vilken plats föredrar du minst?
Det vet jag faktiskt inte

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
På Öland i Borgholm hoppas jag

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Förmodligen inget speciellt

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Någon oerhört fånig film om pingviner. *asg*
 

19. Hur stor är din säng?
Liten

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar
 

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2

23. Hur många landskap har du bott i?
Småland, Öland

24. Vilka städer har du bott i?
Kalmar, Borgholm, räknas Lessebo som en stad?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Det beror väl iaf på årstiden, men jag älskar mina ulliga och ruffsiga strumpor på vintern

26. Är du social?
Både och. Beror på precis på hur jag mår

27. Vilken är din favoritglass?
Snickersglassen tror jag. Eller pecannöt

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Får väl bli äppelpaj eftersom vi åt det idag då. Men annars äter vi inte efterrätt här

29. Tycker du om kinamat?
Ja, men bara friterad kyckling som kanske inte är speciellt kinesiskt. :) Men sambal oelek som man får till riset är det allra bästa! 

30. Tycker du om kaffe?
Nopp

31. Vad dricker du till frukost?
Treo

32. Sover du på någon särskild sida?
Börjar på höger, byter till vänster, byter tillbaka till höger, testar magen, testar ryggen, vänder mig på vänster igen och somnar om jag har tur. :)

33. Kan du spela poker?
Kan och kan... Jag är knappast något proffs men jag kan nog lite iaf.

34. Tycker du om att mysa/kela?
JA!

35. Är du en beroendemänniska?
Jo det skulle jag nog kunna kalla mig själv, tyvärr

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp, en gammal klasskompis och en polares bror

37. Vill du ha barn?
Jodå, och jag har med men ibland (dagar som igår) ångrar jag mig bittert. *Asg*

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite tyska med

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nä, men polisbil

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Nja, slipper jag tång och läskiga maneter så tar jag hellre havet. Inte annars.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Helst och helst... Tyvärr går en alltför stor del till spel.

42. Äger du dyrbara smycken?
Det dyraste jag har är ett halsband som kostade närmre 600:- Det var hutlöst dyrt, så nä. :)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Prison Break

44. Kan du rulla med tungan?
*fnissar* Jag är trött och läser för fort. Märkligt att fråga om man kan knulla med tungan. *asg* Inte för att frågan blev bättre när jag läste den igen. Men jo, jag kanske kan det med.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Svårt att välja. Men Vacker är oerhört rolig. Och Stina. Och kanske Ullis.

46. Sover du med gosedjur?
Hallå! Jag är ju 30 år!

47. Vad har du för ringsignal?
Någon med Backyard Babies för tillfället

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Tveksamt

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Dom röda julljusen som jag GLÖMT att plocka ner såg jag nu

50. Flirtar du mycket?
Nopp

51. Kan du byta olja på bilen?
Nä, det är väl tur att jag inte har någon bil!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
På cykel då eller?! *fnissar* Nä, det har jag inte


53. Vilken var den senaste boken du läste?
Hmm, minns inte ens vad den heter. Jonas Eckel tror jag kanske.

54. Läser du någon dagstidning?
Läser Ölandsbladet på jobbet. Och Aftonbladet på nätet. Men inte dagligen.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nä, det låter lite tantigt. :)

56. Dansar du i bilen?
Jag har fortfarande ingen bil. Och jag förstår inte hur jag ska kunna dansa i den?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Handlalistan

59. När var du i kyrkan senast?
Ett läskigt långt barndop sommaren -03. Sen bestämde jag mig för att inte gå i kyrkan igen. Och nu ska 2 av mina närmsta vänner gifta sig i kyrkan och jag vet inte hur jag ska bära mig åt. Både vill och inte vill gå!

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
På högstadiet? *funderar* Skulle väl varit den snygga vikarien vi hade i musik ett tag då. :) Eh, nä, jag har faktiskt ingen aning. Men och andra sidan var ju inte skolan något favoritstället öht.

Säger som Tiagirl. Det skulle ju vara 61 frågor?? Men men... Jag överlever nog utan ännu en fånig fråga. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0