Årssammandrag från banken

Varje januari får jag det. Och jag blir lika chockad varje gång jag tittar på det. :/ Eller nä, jag blir inte chockad ens. Jag blir förbannad på mig själv som lägger pengarna på så märkliga saker och sen gnäller över att jag inte har pengar.
Det jag reagerade mest på denna gången är ju betalningarna via kortet under förra året.
Kategorin SPEL slutar på 15 902:- Och då är det som sagt, ENBART överföringar från kortet. Vågar inte tänka på hur mycket jag förde över via internetbanken innan jag började föra över via kortet. Säkert lika mycket till. Spelmissbrukare? Jag? Nädå! Inte nu längre iaf!
En annan kategori är Apotek, Hälsokost. Där slutar summan på 6991:- Eftersom högkostnadsskyddet går in helt från 1800:- (och det har jag aldrig någonsin kommit upp i dessutom) betyder detta mer eller mindre nästan sju tusen på TREO! Treomissbrukare? Jag? Nädå! Jag ska ta tag i den biten med. Jag måste. För det här funkar faktiskt inte. Det inser jag ju. Det är varken bra för mig eller min ekonomi.
I övrigt så ser faktiskt sammandraget OK ut. Inte så mycket onödigt. Eller jo, det skulle vara dom där filmerna jag beställer från den där klubben jag är med i också. Ett par tusenlappar har nog gått till det med. Så det medlemsskapet ska jag faktiskt försöka ta och säga upp ganska så meddetsamma.

Nähä... Jag har inte tid att sitta här. Men jag kanske återkommer senare. Eller kanske inte. :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Visst är det hemskt när man ser vad man gör av med pengar på?



Uffe har ju lovat när vi började med köket förra året i februari att det skulle vara klart tills jag fyller 40... Det är jävligt snart och det kommer inte att vara klart! skäller på Uffe och bevisar att jag har PMS

2009-01-28 @ 17:22:14
URL: http://mammappp.blogg.se/
Postat av: Tiagirl

Årssammandrag? Sånt har nog inte jag fått? Eller jag hade nåt meddelande om dokument när jag loggade in på banken ett tag men jag tror inte jag läste det,inte så noga iaf.

Men hur får du sån ordentlig sammanställning?!

2009-01-30 @ 09:24:26
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0