Dags att ta tag i dagen kanske?

Eller.. Jag har ju iaf varit iväg och handlat. Med dubbla byxor, dubbla strumpor och väldigt fodrade vinterstövlar, 3 tröjor och vinterjacka, 1 tjock mössa och vantar. Dock hade det varit skönt med 2 par vantar för händerna för stelfrusna när jag kom hem. Märkligt egentligen med tanke på att igår var det om möjligt ännu kallare och då hade jag inte hälften av allt detta på mig. Ändå frös jag lika mycket igår som idag.

Åh! Det snöar sådär FINT! *alldeles salig*

Nä... Nu ska jag skala potatis och sätta igång och göra kalopps. Var länge sen vi åt det. Men jag vet inte om den blir riktig eftersom jag tänker köra med gris i stället för nöt idag. Har aldrig testat det innan men det kan ju inte bli så grymt äckligt antar jag. Speciellt inte när jag faktiskt tycker bättre om gris än nöt.
Förresten fyndade jag nötkött på Ica idag. Dom är oerhört snälla och trevliga som alltid rear ut massa kött till mig! *gilla* Lite surt bara att jag aldrig innan har märkt det. Har ju förlorat massa pengar på att inte köpa "gammalt" kött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0