Det blev sent igen

Jag som varit så duktig och lagt mig i skaplig tid dom senaste kvällarna. Runt 1 har jag väl iaf kommit i säng. Men ikväll fastnade jag framför Sex and the City-filmen (2 timmar) som jag av någon anledning köpte bara för att den var billig. Jag som aldrig ens tyckt om serien speciellt mycket men kollat när jag inte har haft något annat att göra på nätterna. Men visst, filmen var väl ok. Oerhört fånigt romantisk. :/ Så här sitter jag och är alldeles rödgråten. *fnissar* Nu förstår jag iaf varför jag föredrar skräckfilmer.

Inget speciellt planerat för dagen tror jag. Förutom att vi måste ner och köpa present till F som fyllt år då lilleman ska på kalas på söndag. Hur jag nu ska lyckas komma ihåg båda som sakerna. Jag som har minne NOLL! Inte heller hjälper det att lägga in påminnelser på mobilen för dom trycker jag bort och tänker: Det gör jag SEN. Och sen kommer aldrig eftersom det är som bortblåst efter 1 minut.
Men jag måste påpeka att detta inte har med min ålder att göra. För jag är så ung än!

Jaja... Bäst jag går och lägger mig då. Så jag får något gjort sen och inte sover bort hela dagen.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0