För övrigt...

Jag har jävulskt massa utslag igen! Och som vanligt så hatar jag det!

Som om inte det vore nog kan jag inte sluta äta. I 3 dagar har jag gått och varit sugen på NÅGOT. Jag testar som vanligt ALLT men jag har ännu inte kommit på vad jag är sugen på. Så oerhört irriterande. Ofast brukar det vara något starkt jag är sugen på. Men det kan det inte vara denna gången då jag på dom här 3 dagarna värkt i mig en stor burk Sambal Oelek. :/ Kanske därför jag har så mycket utslag förresten?! Det stod ju i mitt horoskåp att jag inte skulle äta starkt för att jag kunde få utslag av histaminattacker. Skitsamma! För jag kan inte leva utan min starka mat ändå ju.

Nädå Tiagirl. Jag har inte blivit uppäten av några läskiga maskar. Fast det finns väl risk för det om han inte tar och knaprar i sig sina förbannade, dyra tabletter. Hade förvisso inte varit så dyrt om han inte helt plötsligt blivit FET.
Och du, min ALMANACKA!! Jag MÅSTE ha ju! Så du får allt ta och pallra dig till Öland snarast. Annars kanske jag inte överlever.
Och jag har faktiskt skrivit idag.. Men blogg.se verkar vara oerhört segt och märkligt idag så inläggen syns ju inte. *suckar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0