Han lever!!!

IDAG! Äntligen, kom Kisse hem. Som jag har lockat och ropat på honom i 2 dagar. Men inte sett skymten av honom. Trodde nog mer eller mindre att han var död stackarn. Med tanke på blod och allt. Men nyss när jag kom hem så ropade jag lite medans jag gick från parkeringen. Sen lämnade jag ytterdörren öppen en stund. Och rätt vad det var så stod han där bara.
Så skönt! Och han verkar inte vara direkt skadad heller. Kan iaf inte se något på honom. *pustar ut* Han skulle bara våga lämna mig nu liksom. Aldrig i livet. Han är min! Och det betyder att det är jag som bestämmer. :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

ÅÅÅååå vad skönt att han e hemma igen, å oskadd dessutom...

Anar lite dubbeltolkning i de sista raderna :-)

Hoppas allt e okej...

2009-01-09 @ 13:32:28
Postat av: Lorei

Han har nog bara klättrat i träd och rivit av en klo.... sånt händer.



Är rätt nyfiken på vad som händer där borta på Ölandet. ;) Du får skaffa dig en låst blogg du oxå. ;)



2009-01-09 @ 14:11:56
URL: http://lorei.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0