Här är jag...

Och jag borde sova! Och ska snart göra med för den delen. För jag har ingen lust att försova mig imorrn (idag) igen. Visserligen spelar det väl ingen roll när jag lägger mig för somnar gör jag ju inte ändå.

Fy fan vad jag mår ILLA! Blir ju bara värre och värre. Hoppas verkligen att det beror på för mycket treo så det inte är någon läskig kräksjuka på gång. Har visserligen hellre maginfluensa än förkylning. Men det är så jobbigt att må illa. Och eftersom jag verkligen hatar att spy så går jag ju och håller mig i timvis innan jag vågar slappna av och spy. Men när man sen gjort det brukar det ju vara bra. :)

Nä... Det är TOMT i huvudet. Allt är tomt. Och läskigt förvirrat.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0