Hemma

Jobbat färdigt för idag. Äntligen skulle man nog kunna säga. Det är förbannat rörigt där borta för tillfället. Massa sjuka gamlingar. :/ Sen är jag själv astrött och oerhört förvirrad på det då. Kan inte bli annat än fel ju.
Nu jobbar jag bara imorgon med. En låååång dag till 16. Sen är jag ledig hela torsdagen. Fast den dagen måste väl gå till att röja här hemma. Hmm, fan! Måste skärpa till mig. Jag har ju faktiskt varit PEDANT en gång i tiden. Sjukligt pedant dessutom. Och det syns inte på långa vägar nu.

Ska hoppa in i duschen. Eller kanske till och med lägga mig i ett bad. Platta håret. Sen får vi se vad som händer.

Jag känner mig TOM! Fast jag borde verkligen inte göra det. Och på ett sätt gör jag ju inte det. Åh herresatan! Mitt kassa självförtroende ska alltid finnas med i bakgrunden. *suckar*

Pratat med Malin idag förresten. Andra gången nu på kanske 2 veckor. Och hon verkar må bättre. För bra är att ta i. Det ska hon inte heller med tanke på vad som hände. Men det känns skönt att hon kan glädjas åt saker och vara glad!
Måste se till att åka in till henne någon dag. Antingen med barn eller helst utan. :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jadu..Jag om nån borde veta hur pedant du var en gång i tiden, kära "f.d-sambo"...asg

Du e jättefin och jättebra, bara så du vet det...

Jag gillar dig (det vet du)...

2009-01-07 @ 11:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0