Hmm, det går segt här

Skulle ju baaaaara... Men eftersom jag blev så förbannad på datorn förut och vägrade ge mig hann jag till och med få badrummet städat i ren ilska!
Men nu tror jag att jag har lyckats med att avklara det jag skulle. Och lite till då.
*gäspar* Nä, jag får väl ge mig iväg då... Alldeles strax.

I´ll be back.. Nån gång. Har ju semester snart om inte annat. Fast då måste jag ju måla. Hmm, låter inte det minsta trevligt när jag säger det högt för mig själv. Gissar på att jag får slänga ut datorn under tiden för annars kommer det inte att bli färdigmålat här förräns om ett år eller så.

Kommentarer
Postat av: Ullis

" Jag ska måla hela världen lilla mamma"... haahahahha..Klart de kommer bli kul att måla...Du får väl hjälp nu?! f

2009-01-12 @ 18:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0