Hur orkar dom?

Storeman: -Mamma! Lillemans efternamn är äckligt!
Jag: -Men han har ju samma efternamn som dig?
Storeman: -Ja men du vet ju hans andra namn. Han heter ju ChriSTIAN. Usch vad äckligt!
Lilleman från sitt rum(skrikandes): -Du heter ju SVINSTIA!

Är det inte det ena så är det ta mig f*n det andra. Att dom där 2 nötterna inte kan komma överrens alltså. *suckar och räknar till 10 igen* Fast nu ska jag väl vara glad att dom inte börjat slåss än. Det tar nog ca 10 minuter till. *muttrar*

Kommentarer
Postat av: Soffi

skrattar mycket

2009-01-05 @ 14:56:12
Postat av: Tiagirl

fnissar Jag tycker dom har humor! :)

2009-01-05 @ 19:00:52
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0