Huvudmassage

En sån här i huvudet.. Det går liksom inte att beskriva den känslan. Det kittlas, det är obehagligt, det pirrar i hela kroppen och man nästan bara dör! *fnissar* Funkar inte riktigt lika bra om man gör det på sig själv. Men funkar gör det! Sen vet jag inte på vilket sätt det skulle vara massage för man spanner ju varenda liten muskel i hela kroppen och vrider och vänder sig samtidigt som man fnissar, skrattar, nästan gråter, bönar och ber!

Nämen va f*n! Jag skulle ju göra mig i ordning.

;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

En sån har jag..

Och visst är underbart när nån annan gör det. Ryser

2009-01-10 @ 16:22:13
URL: http://camillos.blogg.se/
Postat av: Ullis

ååååå, en sån har kära mor.Köpte den på Netto för tio spänn tror jag. Oerhört gött, när nån annan gör det vill säga..f

2009-01-10 @ 18:37:03
Postat av: Mitsukai

Oh ja de är äckelsköna! Vet inte om man ska njuta eller dö XD

2009-01-10 @ 18:44:09
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0